صالحین مسجد( با محوریت بینش مطهــر )

سنگر مجازی حلقه های صالحین

صالحین مسجد( با محوریت بینش مطهــر )

سنگر مجازی حلقه های صالحین

صالحین مسجد( با محوریت بینش مطهــر )
روش شناسی(متدولوژی) استاد مطهری
برای درک صحیح از اسلام، انسان و جهان هستی،
برای جستجو گران حقیقت بویژه جوانان جذاب خواهد بود.
روش شناسی فیلسوفی عارف
و فقیهی مجاهد
که هنوز عبارت زیبای او، وجدان های بیدار را
به تحسین نظام فکریش وا می دارد
که گفت:
"من ستایشگری معلمی هستم
که اندیشیدن را به من بیاموزد
نه اندیشه ها را"


پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی

صالحین سردار شهید خادم صادق

بهترین تفریح مؤمن شناست.

استخر نیم بهای برق شیراز ویژه ی صالحین

استخر برق شیراز نیم بها

اصول کار تیمی

غدیرخم از نگاه شهید مطهری

مبلغ و میزان قدرت مقاومت یک ملّت

رئیس جمهور آمریکا فتوا صادر کرده است که

مقاومت مردم غزه نمونه ای از قدرت مقاومت انسان

امروز قضیّه‌ى اوّل جهان اسلام قضیّه‌ى غزّه است؛

خطبه‌هاى امام خامنه ای در نماز عید سعید فطر

سگ هارى و گرگ درنده‌اى به انسانهاى مظلوم حمله کرده است؛

سامانه پیامک KHAMENEI.IR

توصیه قرآن برای انتخاب همسر

همایش آسیب شناسی ماهواره (دجالواره)

دجال در آخر الزمان مردم را فرا می خواند به عبودیت خودش

مفهوم دجال در روایات

باید کار را از نقطه ی آسان و با مساعدت همگرایان آغاز کنیم

مقایسه دجالواره با ماهواره

دجال به عنوان نماد قدرت ثروت و فرهنگ که در تقابل با دین

باید با این هنر ها آشنا شد و با ابراز خودشان به جنگ آنها رفت

ماهواره به دنبال تغییر سبک زندگی

دجال که در آخر الزمان است با همه اقتدارهای دجال های گذشته

شروع عملیات افشای دجالواره شیطان با رمز یا علی بن ابیطالب علیه السلام

آغاز عملیات بزرگ افشای دجالواره شیطان

افشای دجالواره شیطان

شروع عملیات

سپاه احمدبن موسی شیراز پیشتاز افشای دجالواره ی شیطان

نشست های مقدماتی عملیات بزرگ دجالواره شیطان

یک شاه بیت اخلاقی در روابط اجتماعی

آخرین نظرات


ترویج فحشا با بدعت  به نام جهاد نکاح

زنان انگلیسی که برای تروریست‎ها

سر و دست می‌شکنند

بازداشت یک دختر دانشجوی 26 ساله در فرودگاه هیثرو لندن در حالیکه 20 هزار یورو پول نقد را در لباس زیر خود پنهان کرده بود موجب حساس شدن پلیس انگلیس شد.

شاید کسی در ابتدا فکر نمی کرد که بازداشت یک دختر 26 ساله در فرودگاه هیثرو لندن که در آخرین روزهای ماه ژانویه انجام شد بعد از چند روز تبدیل به یکی از مهمترین خبرهای جهان تبدیل شود. این دختر جوان "نوال مسعد" نام داشت و در ابتدا به اتهام مخفی کردن 20 هزار یورو پول نقد معادل 26 هزار دلار در لباس زیر خود بازداشت شد.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر؛ تحقیقات پلیس از این دختر نشان داد که وی عضو یک گروه بزرگ است که در امر جمع آوری پول برای تروریست های فعال در سوریه و همچنین تشویق دختران انگلیسی برای سفر به سوریه برای انجام بدعت وهابیون به نام"جهاد نکاح"(مشروعیت بخشی وهابیون به فحشا و زنا) فعالیت دارد.

جهاد نکاح نامی است که تروریست های حاضر در سوریه بر روی اقدام غیر اخلاقی خود برای برآورده کردن نیازهای شهوانیشان گذاشته اند و به موجب آن زنان و دختران می توانند در یک روز با چندین نفر از تروریست ها به نام جهاد نکاح، روابط نامشروع داشته باشند. 

رسانه های عربی در خصوص اعضای این گروه می نویسند که دختران حاضر در این گروه افرادی هستند که پس از جذب به نوعی شستشوی مغزی داده شده اند تا برای انجام کارهای غیر انسانی در سوریه آماده شوند.

روزنامه دیلی استار، در توضیح دختران حاضر در این گروه می نویسد : این دختران با تروریست هایی که به صورت آنلاین ملاقات می کردند قرار ازدواج(ارتباط نامشروع) می گذاشتند.

بر اساس این گزارش، در توضیح اقدامات نوال آمده است : نوال و دخترانی که در این گروه ها فعالیت دارند اغلب با انتشار عکس های تحریک آمیز و نیمه عریان از خود سعی می کردند تا افراد بیشتری را به سمت خود جذب کرده و سپس از آنها برای عضویت در گروه و یا دریافت کمک های مالی درخواست هایی را مطرح می کردند. 

دیلی استار در ادامه می نویسد : این دختران در ادامه به صدها مرد انگلیسی می پیوندند که برای جنگ عازم انگلیس هستند تا در کنار دیگر گروه های شورشی نظام بشار اسد را سرنگون کنند.

تصویر منتشر شده توسط میل آنلاین در مورد حضور دختران انگلیسی در سوریه

به نوشته این روزنامه، گروه های افراطی اغلب با انتشار اشعار حماسی و یا عکس های مختلف سعی در جذب کاربران مونث خود و سپس استفاده از آنها در این راه می کنند. بر همین اساس دست کم چهار زن انگلیسی از لندن، پورتسموث و سواری با تروریستهای حاضر در سوریه ازدواج کرده اند و این در حالی است که تحقیقات کینگ کالج لندن نشان می دهد آمار دختران انگلیسی که به این طریق به سوریه رفته اند بسیار بیشتر از این چهار نفر است....

دیلی استار در ادامه به نقل از یکی از تروریست هایی شهر پورتسموث در این رابطه می گوید : یک روز یکی از دوستان زنی که بصورت آنلاین با آنها در ارتباط بودم از من سوال کرد : چگونه یک خواهر می توانداز شما تقاضای ازدواج بکند؟ آیا شما مایل به انجام این کار هستید؟

زن دیگری نیز عنوان داشته حاضر است تا حد امکان فرزند به دنیا بیاورد و آنها را برای جنگ در سوریه آماده کند.

به نوشته این روزنامه، به نظر می رسد که این زنان برای آنکه تحت تعقیب قرار نگیرند ابتدا به ترکیه نقل مکان کرده و از آنجا به سوریه می روند.

روزنامه دیلی میل، نیز با اشاره به محاکه نوال می نویسد : نوال مسعد و دوست وی "امل الوهابی" 27 ساله نخستین دختران انگلیسی هستند که با توجه به اتهامات تروریستی و تلاش برای جمع آوری پول و تشویق دیگران برای مهاجرت به سوریه محاکمه می شوند.

امل یک روز پس از بازداشت نوال و با توجه به اعترافات وی، در شهر ویلسدن بازداشت شده است. امل در خانه خود بازداشت شده است. این زن در حالی برای کمک به تروریست های حاضر در سوریه فعالیت می کرده که دو فرزند پنج ساله و هفت ماهه دارد.

به نوشته دیلی میل، این دو زن هر دو اصالتی مغربی دارند و برای اولین بار در تاریخ 31 ژانویه در دادگاه حاضر شده اند و رسیدگی به پرونده آنها همچنان ادامه دارد. در ابتدای ماه جاری نیز دو دختر 17 ساله که قصد عزیمت به استانبول را داشتند در فرودگاه هیثرو بازداشت شدند اما پس از پنج روز آزاد شدند که پلیس مدرک کافی برای ادامه بازداشت آنها را نداشت.

میل آنلاین نیز در گزارشی مفصل به موضوع سفر گسترده دختران انگلیسی به سوریه اشاره کرده و می نویسد : این دختران در حالی برای ازدواج و جنگ در سوریه اعلام آمادگی می کنند که اغلب آنها در بریتانیا زندگی قابل قبولی دارند.

در مورد انگلیسی های حاضر در سوریه چند روز قبل روزنامه تایمز چاپ انگلیس اعلام کرد که 250 تروریست و فرد مسلح که در حال جنگ با ارتش سوریه بوده اند به انگلیس بازگشته اند.

بر اساس آمارهای رسمی بیش از 350 تروریست انگلیسی در سوریه حضور دارند. "اندرو پارکر" رئیس دستگاه اطلاعات داخلی انگلیس "ام ای فایو" اخیرا در جلسه استماع مجلس عوام این کشور به حضور صدها تروریست بریتانیایی در سوریه اعتراف کرده بود.

وی صراحتا اعلام کرده بود که بحران سوریه در حال جذب چهره های القاعده در انگلیس است و رابطه تروریست های انگلیسی با گروه های شبه نظامی در خارج از کشور یکی از مهمترین تهدیدهایی است که بریتانیا با آن روبرو است.

 بر اساس گزارش مرکز مطالعات رادیکالیزه شدن در دانشکده کینگ لندن، اغلب تروریست های انگلیسی حاضر در سوریه بین 20 تا 30 ساله بوده، تحصیلات دانشگاهی داشته و اصالتی پاکستانی-انگلیسی دارند.

علاوه بر آن 20 انگلیسی سودانی تبار نیز برای پیوستن به گروه های تروریستی حاضر در سوریه، این کشور اروپایی را ترک کرده اند.


منبع:

http://shiraze.ir/fa/news/51995F


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی