صالحین مسجد( با محوریت بینش مطهــر )

سنگر مجازی حلقه های صالحین

صالحین مسجد( با محوریت بینش مطهــر )

سنگر مجازی حلقه های صالحین

صالحین مسجد( با محوریت بینش مطهــر )
روش شناسی(متدولوژی) استاد مطهری
برای درک صحیح از اسلام، انسان و جهان هستی،
برای جستجو گران حقیقت بویژه جوانان جذاب خواهد بود.
روش شناسی فیلسوفی عارف
و فقیهی مجاهد
که هنوز عبارت زیبای او، وجدان های بیدار را
به تحسین نظام فکریش وا می دارد
که گفت:
"من ستایشگری معلمی هستم
که اندیشیدن را به من بیاموزد
نه اندیشه ها را"


پیوندهای روزانه
کلمات کلیدی

صالحین سردار شهید خادم صادق

بهترین تفریح مؤمن شناست.

استخر نیم بهای برق شیراز ویژه ی صالحین

استخر برق شیراز نیم بها

اصول کار تیمی

غدیرخم از نگاه شهید مطهری

مبلغ و میزان قدرت مقاومت یک ملّت

رئیس جمهور آمریکا فتوا صادر کرده است که

مقاومت مردم غزه نمونه ای از قدرت مقاومت انسان

امروز قضیّه‌ى اوّل جهان اسلام قضیّه‌ى غزّه است؛

خطبه‌هاى امام خامنه ای در نماز عید سعید فطر

سگ هارى و گرگ درنده‌اى به انسانهاى مظلوم حمله کرده است؛

سامانه پیامک KHAMENEI.IR

توصیه قرآن برای انتخاب همسر

همایش آسیب شناسی ماهواره (دجالواره)

دجال در آخر الزمان مردم را فرا می خواند به عبودیت خودش

مفهوم دجال در روایات

باید کار را از نقطه ی آسان و با مساعدت همگرایان آغاز کنیم

مقایسه دجالواره با ماهواره

دجال به عنوان نماد قدرت ثروت و فرهنگ که در تقابل با دین

باید با این هنر ها آشنا شد و با ابراز خودشان به جنگ آنها رفت

ماهواره به دنبال تغییر سبک زندگی

دجال که در آخر الزمان است با همه اقتدارهای دجال های گذشته

شروع عملیات افشای دجالواره شیطان با رمز یا علی بن ابیطالب علیه السلام

آغاز عملیات بزرگ افشای دجالواره شیطان

افشای دجالواره شیطان

شروع عملیات

سپاه احمدبن موسی شیراز پیشتاز افشای دجالواره ی شیطان

نشست های مقدماتی عملیات بزرگ دجالواره شیطان

یک شاه بیت اخلاقی در روابط اجتماعی

آخرین نظرات
سپاه احمدبن موسی شیراز

پیشتاز افشای دجالواره ی شیطان





دجال به عنوان نماد قدرت و ثروت با شکل های مختلف در تقابل با دین، قرار می گیرد

آیه الله ملک حسینی در سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع):
اگر به روایت مهدویت مراجعه کنید، دجال به عنوان نماد قدرت، ثروت و فرهنگ که در تقابل با دین قرار می گیرد، هر زمان به شکل خاصی می آید؛


دجال به عنوان نماد قدرت و ثروت با شکل های مختلف در تقابل با دین، قرار می گیرد


آیه الله ملک حسینی در سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع):
اگر به روایت مهدویت مراجعه کنید، دجال به عنوان نماد قدرت، ثروت و فرهنگ که در تقابل با دین قرار می گیرد، هر زمان به شکل خاصی می آید؛
به گزارش تنویر، همایش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج مساجد و محلات شرق شیراز تابعه سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

در این مراسم  آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: تردیدی نیست که دشمن همیشه با ابزاری نو به جنگ دین آمده و می آید؛...

... اگر به روایت مهدویت مراجعه کنید، دجال به عنوان نماد قدرت، ثروت و فرهنگ که در تقابل با دین قرار می گیرد، هر زمان به شکل خاصی می آید.


وی افزود: دجال با نوح، ابراهیم، موسی، عیسی و پیامبرخاتم(علیهم السلام) بوده است، اما دجال که در آخر الزمان است، گویا همه اقتدارهای دجال های گذشته را داشته است، یعنی تمام ویژگی های دجال های گذشته را دارد و از همه ی ابزار ها در جای مناسب استفاده می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: ماهواره یکی از ابزارهای وسیع و گسترده و تاثیر گذاری است که نماد قدرت، ثروت و فرهنگ از او بهره می برد و رمزش سرعت، تاثیر گذاری و جذابیت منحصر به فردش است، تا جایی که ماهواره ها را دجالواره نامیدند و گفته اند بجای ماهواره، دجالواره بگویید؛ در عرصه فرهنگ تا جایی پیش می رود که ادعایی که فرعون کرد( آن هم در خطاب و مواجهه با بنی اسرائیل و مصریان (انا ربکم الاعلی)) به تمامی دنیا مطرح می کند.

وی گفت: امروز طبق روایات، پیامبر(ص)فرمودند: «دجال در آخر الزمان مردم را فرا می خواند به عبودیت خودش، به کرنش در برابر خودش و می گوید مرا رب بدانید تا به شما نان بدهم و از امکانات برخوردار نمایم»؛ دجال سازوکار ربوبیت و پنجه های قدرت خود را و سنگینی پای اقتدار خودش را برگردن مردم انداخته و به سادگی نمی توان از او به نفع دین و دینداران استفاده کرد، بلکه او یک جنگ تمام عیار در برابر توحید و خداپرستی آغاز کرده و دینداران و موحدان باید یک تقابل تمام عیار با او داشته باشند و انسان های پاک در این تقابل، دین را نگه می دارند و در خدمت امام عصر(عج) قرار می گیرند و زمینه را برای امام عصر(عج) فراهم می کنند و امام عصر (عج) حاکمیت توحید را به پا می کنند.

ملک حسینی افزود: امروز دشمن اکثر فضای مجازی را گرفته است ؛ ماهواره، خبرگزاری ها، پیامها و... همه در راستای این است که جوانان حواسشان از خداوند منحرف شده و چشمشان معطوف به دنیا شود؛ البته نباید احساس یأس کرد، بلکه باید با این هنر ها آشنا شد و با ابراز خودشان به جنگ آنها رفت .

نماینده ولی فقیه در استان کهکیلویه و بویراحمد تأکید کرد: خمودی و بی نشاطی از جمله آسیب ها است، لذا باید نشاط آمیخته با امید و تلاش، آمیخته با آموزش و شناخت داشته باشیم و راههای موفقیت را بشناسیم و نسبت به حربه های دشمن بصیرت داشته باشیم و با اخلاص از دین دفاع کرد.

وی تصریح کرد: منبر، نقش حیرت انگیز و تاثیر گذاری داشته است، منبر یک اسلحه برنده، نافذ و سریع و نو است. مشروط به اینکه ما هم بیانمان را نو کنیم، شناختمان را از مخاطب و زمان و مکان نو کنیم تا بتوانیم از دین دفاع کنیم.

دشمن از طریق ماهواره به دنبال این است که سبک زندگی را تغییر دهد

در ادامه سرهنگ کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر گفت: دنیای امروز پایه اش بر برهم ریختن است؛ ماهواره یک پدیده تکنولوژی است که دشمن به وسیله آن به جنگ ما آمده است و در کوتاه مدت در صدد است که سبک زندگی را تغییر دهد، و میان مدت دنبال شهوانی کردن جامعه است، و افقش این است که جان جامعه اسلامی که همان جمعیت است را بگیرد.


وی افزود: برای مقابله با ماهواره باید ذائقه ها را تغییر داد، لذا باید اول از خود شروع کنیم، دوم ترفندهای دشمن را بشناسیم و سوم باید کار را از نقطه ی آسان و با مساعدت همگرایان آغاز کنیم. مهمترین ویژگی روحانیت پاسداری از فرهنگ اسلامی بوده و خواهد بود.

















منبع:
سایت تنویر


حجت الاسلام والمسلمین حدائق
در همایش آسیب شناسی ماهواره (دجالواره):

حجت الاسلام والمسلمین حدائق گفت: اسلام اگر اصرار بر این دارد که ماهواره را کنار بگذارید به این دلیل است که تاکید این شبکه ها بر ضد نظام خانواده است

-

دلیل مخالفت اسلام با ماهواره، تأکید شبکه های آن بر ضدنظام خانواده است
-
حجت الاسلام والمسلمین حدائق
در همایش آسیب شناسی ماهواره (دجالواره):
حجت الاسلام والمسلمین حدائق گفت: اسلام اگر اصرار بر این دارد که ماهواره را کنار بگذارید به این دلیل است که تاکید این شبکه ها بر ضد نظام خانواده است

به گزارش تنویر، همایش آسیب شناسی ماهواره (دجالواره) در سپاه ناحیه حضرت احمدبن موسی(ع) شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق در این مراسم گفت: قرآن در یکی از آیات خود اشاره به این دارد که ما بشر را به انزل الامور می رسانیم؛ انزل الامور اشاره به آلزایمر دارد، فرد به جایی می رسد که فراموشی می گیرد و چیزی را به خاطر نمی آورد؛ در این حال احتیاج به ولی و قیم دارد و اگر در سنین بالا قرار داشته باشد، در این صورت ولی وی فرزندانشان می باشند که باید اداره امور زندگی او را برعهده بگیرند؛ در اینجاست که نقش موثر تربیت و اینکه چرا تا این حد بر آن تاکید شده است مشخص می شود، زیرا در صورت وقوع چنین اتفاقی برای والدین، اختیار آینده ی آنها در دست فرزندانشان می افتد، و والدین آثار تربیت امروز خود را در آینده خواهند دید.

بنابراین والدین اگر می خواهند دراین دنیای دو روزه خوب زندگی کنند، باید بر روی تربیت فرزندانشان مصر باشند و همین قدر که روی سلامت جسم فرزندانشان حساس هستند، روی سلامت روح نیز حساس باشند.

اسلام اگر اصرار بر این دارد که ماهواره را کنار بگذارید، به این دلیل است که تاکید این شبکه ها بر ضد نظام خانواده است. با این اوصاف آیا فردی که شبانه روز پای این برنامه ها می نشیند برای والدین خود ارزش قایل میشود؟


پدر و مادر های امروز کارشان خیلی سخت تر از زندگی 30سال پیش است؛ امام سجاد (ع) می فرمایند: اگر کسی بتواند در زمان غیبت دیندار باشد، پاداش هزار شهید جنگ بدر به او داده می شود.

زمانی آقا امیرالمومنین علی(ع) به کمیل می گفت: زمانی فرا می رسد که روی پشت بام های هر خانه شیطانی است که دین اهل خانه را می برد واین اشاره به ماهواره دارد.


این شبکه های ماهواره ای سه برنامه اساسی را دنبال می کنند: فساد اخلاقی، فساد اعتقادی و فساد سیاسی.

فردی به امام صادق(ع) گفت: میخواهم زندگی پاکی داشته باشم، امام فرمودند:

1) با گناهکار دوستی نکن

2) در محیط گناه شرکت نکن

3) فکر گناه نکن 

باتوجه به این روایت والدین خود این سه زمینه را در خانه هایشان که باید جای امن باشد، با آوردن ماهواره ایجاد می کنند.
پس ابتدا افراد بایستی در بین خانواده و بستگان نزدیک خود موثر واقع شوند تا افراد دیگر به طور جدی این مسائل را در بین خانواده و دوستانشان انتقال دهند تا همه از خطری که آن ها را تهدید می کند و آثار مخرب به جا می گذارد مطلع شوند.








منبع:
سایت تنویر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی